czwartek, 13 grudnia 2012

Wyczerpanie :(

UWAGA!
Chodzi o to, że wyczerpałam zupełnie swoją wenę. Z resztą nauka i te inne...
Postanowiłam, że może jeszcze później wena powróci w me skromne progi, ale wydaje mi się, że nie dziś i najprawdopodobniej nie jutro...
Muszę pojechać do cioci u której zawsze mam wenę. xD

Jednak jestem pewna, że napiszę tu choć jedną czy dwie notki,
na całkowite zakończenie opka, albo pociągnę to dalej ^^

Na razie jednak zakładam nowy blog.
Mam niestety - stety, wiele pomysłów związanych z Naruto w sensie ninja.
Mam nadzieję, że ktoś z was zajrzy, a ja będę wstanie się "rozwinąć".
A oto link:

http://utracilam-wszystko-hinata.blogspot.com/

Pierwszy post pojawi się już niebawem ;D

1 komentarz:

  1. oooo...szkoda;( kurde...ostatnio wszystkim weny brakuje;( Mam nadzieję, że dodasz jeszcze jakieś notki bo jakoś tak mi smutno na myśl, ze więcej o tym opowiadaniu nie przeczytam.
    Ale stworzyłaś nowy blog, więc tli się nadzieja;>

    OdpowiedzUsuń